|
LOGO. Создание логотипов. Самые современные разработки Майкл Эвами ; [пер. с англ. А. Шацков] by Эвами, Майкл. Material type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Language: Russian Original language: English Publication details: Санкт-Петербург [и др.] Питер 2009Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Visual бренд притягивая взгляды потребителей Олег Ткачев by Ткачев, Олег В. Material type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Language: Russian Publication details: Москва Альпина Бизнес Букс 2009Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне [Л. С. Деточенко, В. В. Лобко, Н. В. Межерицкая и др.] ; под ред. В. О. Пигулевского, А. В. Овруцкого by Деточенко, Людмила Станиславовна | Лобко, Виктория Владимировна | Межерицкая, Наталья Васильевна | Пигулевский, Виктор Олегович, 1954- [edt] | Овруцкий, Александр Владимирович [edt]. Edition: 2-е изд., доп.Material type: Text; Format:
print
; Nature of contents: ; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Publication details: Харьков Гуманитарный центр 2015Online access: Click here to access online Availability: Items available for loan: (5).
|
|
Дизайн впечатлений инструменты и шаблоны создания у клиента положительных эмоций от взаимодействия с компанией и продуктом : пер. с англ. Роберт Россман, Мэтью Дюрден ; [гл. ред. С. Турко] by Россман, Роберт | Турко, Сергей Викторович [edt] | Дюрден, Мэтью. Material type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Publication details: Москва Альпина Паблишер 2021Other title: Designing experiences.Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Искусство дизайнера Пол Рэнд ; пер. с англ. И. Форонова by Рэнд, Пол, 1914-1996. Material type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Publication details: Москва Издательство Студии Артемия Лебедева 2017Other title: A designer's art.Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Лого Логика лучшие брендинговые агентства рассказывают о стратегиях нейминга и брендинга Перри Чуа и Дэнн Илисик ; пер. Светлана Гилим ; науч. ред. Валентина Крылова by Чуа, Перри | Илисик, Дэнн | Крылова, Валентина [edt]. Material type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Publication details: Москва РИП-холдинг 2008Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Логотип [Пер. с фр. ] Бенуа Эльбрюнн by Эльбрюнн, Бенуа. Series: Школа бизнесаMaterial type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Language: Russian Original language: French Publication details: Санкт-Петербург [и др.] Нева [и др.] 2003Other title: Le logo.Availability: Items available for loan: (2).
|
|
Логотип и фирменный стиль руководство дизайнера Дэвид Эйри ; [пер. с англ. В. Шрага] by Эйри, Дэвид. Material type: Text; Format:
print
; Nature of contents: ; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Language: Russian Original language: English Publication details: Санкт-Петербург [и др.] Питер 2013Other title: Logo design love a guide to creating iconic brand identities.Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Разработка логотипа большая книга дизайнерских идей, подходов и концепций Джим Краузе ; [пер. с англ. И. Рузмайкиной] by Краузе, Джим. Material type: Text; Format:
print
; Nature of contents: ; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Publication details: Санкт-Петербург [и др.] Питер 2013Other title: The Logo Brainstorm Book.Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура А. В. Овруцкий by Овруцкий, Александр Владимирович. Material type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Publication details: Харьков Гуманитарный центр 2020Other title: Advertised image: instruction for use. Style, representation, culture.Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Товарный знак: битва со смыслами технологии создания логотипов Валерий Семенов by Семенов, Валерий Б. Series: Маркетинг для профессионаловMaterial type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Language: Russian Publication details: СПб. [и др.] Питер 2005Availability: Items available for loan: (1).
|
|
Управление цветом в логотипах подробный справочник графического дизайнера Джон Дрю, Сара Мейер ; пер.: Светлана Гилим ; науч. ред. Валентина Крылова by Дрю, Джон Т | Мейер, Сара А | Крылова, Валентина [edt]. Material type: Text; Format:
print
; Literary form:
Not fiction
; Audience:
Specialized;
Publication details: Москва Рип-холдинг 2007Availability: Items available for loan: (1).
|