000 02041naa a2200313 c 4500
001 vtls000796269
003 RU-ToGU
005 20230319222345.0
007 cr |
008 210326s2020 ru fs 100 0 rus d
035 _ato000796269
040 _aRU-ToGU
_brus
_cRU-ToGU
100 1 _aБочкарева, Елизавета Дмитриевна
_9490295
245 1 0 _aWrigley и Cadbury: особенности конкуренции в Томске
_cЕ. Д. Бочкарева
246 1 1 _aWrigley and Cadbury: competition features in Tomsk
336 _aТекст
337 _aэлектронный
504 _aБиблиогр.: 3 назв.
520 3 _aThis study evaluated the performance of two major companies- Wrigley and Cadbury-in the chewing gum market. This article discusses the basics of competition, the main aspects of effective decision-making that are used by these companies in the process of distributing their products through a distribution company. 1 have reviewed how distribution indicators work to achieve the company’s success, such as the level of distribution, the degree of distribution, and the quality of distribution.
653 _aконкуренция
653 _aТомск, город
653 _aдиетрибьюторские компании
655 4 _aстатьи в сборниках
_9879352
773 0 _tПерспективы развития фундаментальных наук. Т. 5 : сборник научных трудов XVII Международной конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, Россия, Томск, 21-24 апреля 2020 г.
_dТомск, 2020
_gТ. 5 : Экономика и управление. С. 32-34
_z9785868898693
_z9785868898648
852 4 _aRU-ToGU
856 4 _uhttp://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000796269
908 _aстатья
999 _c480768