Scientific Library of Tomsk State University

   Digital catalogue        

Айдентика. Дизайн бренда (сост. библиотекарь-предметник Л. В. Нупрейчик)

This list contains 11 titles

| Select titles to:
LOGO. Создание логотипов. Самые современные разработки Майкл Эвами ; [пер. с англ. А. Шацков]

by Эвами, Майкл.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Language: Russian Original language: English Publication details: Санкт-Петербург [и др.] Питер 2009Availability: Items available for loan: (1).
Visual бренд притягивая взгляды потребителей Олег Ткачев

by Ткачев, Олег В.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Language: Russian Publication details: Москва Альпина Бизнес Букс 2009Availability: Items available for loan: (1).
Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне [Л. С. Деточенко, В. В. Лобко, Н. В. Межерицкая и др.] ; под ред. В. О. Пигулевского, А. В. Овруцкого

by Деточенко, Людмила Станиславовна | Лобко, Виктория Владимировна | Межерицкая, Наталья Васильевна | Пигулевский, Виктор Олегович, 1954- [edt] | Овруцкий, Александр Владимирович [edt].

Edition: 2-е изд., доп.Material type: Text Text; Format: print ; Nature of contents: biography; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Publication details: Харьков Гуманитарный центр 2015Online access: Click here to access online Availability: Items available for loan: (5).
Дизайн впечатлений инструменты и шаблоны создания у клиента положительных эмоций от взаимодействия с компанией и продуктом : пер. с англ. Роберт Россман, Мэтью Дюрден ; [гл. ред. С. Турко]

by Россман, Роберт | Турко, Сергей Викторович [edt] | Дюрден, Мэтью.

Publication details: Москва Альпина Паблишер 2021Other title: Designing experiences.Availability: No items available : Withdrawn (1).
Искусство дизайнера Пол Рэнд ; пер. с англ. И. Форонова

by Рэнд, Пол, 1914-1996.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Publication details: Москва Издательство Студии Артемия Лебедева 2017Other title: A designer's art.Availability: Items available for loan: (1).
Лого Логика лучшие брендинговые агентства рассказывают о стратегиях нейминга и брендинга Перри Чуа и Дэнн Илисик ; пер. Светлана Гилим ; науч. ред. Валентина Крылова

by Чуа, Перри | Илисик, Дэнн | Крылова, Валентина [edt].

Publication details: Москва РИП-холдинг 2008Availability: No items available : Withdrawn (1).
Логотип [Пер. с фр. ] Бенуа Эльбрюнн

by Эльбрюнн, Бенуа.

Series: Школа бизнесаMaterial type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Language: Russian Original language: French Publication details: СПб. М. Нева ОЛМА-ПРЕСС 2003Other title: Le logo.Availability: Items available for loan: (2).
Логотип и фирменный стиль руководство дизайнера Дэвид Эйри ; [пер. с англ. В. Шрага]

by Эйри, Дэвид.

Material type: Text Text; Format: print ; Nature of contents: biography; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Language: Russian Original language: English Publication details: Санкт-Петербург [и др.] Питер 2013Other title: Logo design love a guide to creating iconic brand identities.Availability: Items available for loan: (1).
Разработка логотипа большая книга дизайнерских идей, подходов и концепций Джим Краузе ; [пер. с англ. И. Рузмайкиной]

by Краузе, Джим.

Material type: Text Text; Format: print ; Nature of contents: biography; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Publication details: Санкт-Петербург [и др.] Питер 2013Other title: The Logo Brainstorm Book.Availability: Items available for loan: (1).
Рекламный образ: инструкция по применению. Стиль, представление, культура А. В. Овруцкий

by Овруцкий, Александр Владимирович.

Material type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Publication details: Харьков Гуманитарный центр 2020Other title: Advertised image: instruction for use. Style, representation, culture.Availability: Items available for loan: (1).
Товарный знак: битва со смыслами технологии создания логотипов Валерий Семенов

by Семенов, Валерий Б.

Series: Маркетинг для профессионаловMaterial type: Text Text; Format: print ; Literary form: Not fiction ; Audience: Specialized; Language: Russian Publication details: СПб. [и др.] Питер 2005Availability: Items available for loan: (1).