Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Основы маркетинга Пер. с англ. Филип Котлер, Гари Армстронг, Джон Сондерс, Вероника Вонг; Общ. ред. Н. В. Шульпиной

Contributor(s): Котлер, Филип, 1931- | Армстронг, Гари | Сондерс, Джон | Вонг, ВероникаMaterial type: TextTextLanguage: Russian Original language: English Publication details: М. и др. Вильямс 1999Edition: 2-e европ. издDescription: 1151, [1] с. рисISBN: 5845900115Other title: Principles of marketing [Parallel title]Subject(s): маркетинг | стратегическое планирование | товар | ценообразование | реклама | зарубежные страны | потребительские рынки | рынок предприятий | покупательское поведение | маркетинговые исследования | маркетинговые информационные системы | клиенты | конкуренты | SWOT-анализ | покупатели | сегментирование рынка | потребители | ценыOther classification: У821.24
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
6 месяцев Абонемент. Депозитарий У050 О-753 (Browse shelf (Opens below)) 1 Available 13820000123907
6 месяцев Абонемент. Депозитарий У050 О-753 (Browse shelf (Opens below)) 2 Available 13820000123909
6 месяцев Абонемент. Депозитарий У050 О-753 (Browse shelf (Opens below)) 3 Available 13820000123906
Выдается в читальный зал Книгохранилище 1-869550 (Browse shelf (Opens below)) 6 Available 13820000123903

Библиогр. в тексте

There are no comments on this title.

to post a comment.