Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Маркетинг, менеджмент и ценообразование на предприятиях в условиях рыночной экономики Под ред. Э. Е. Обминского

By: Пунин, Евгений ИвановичMaterial type: TextTextPublication details: М. Международные отношения 1993Description: 112 с. илISBN: 5713306119Subject(s): рыночная экономика | маркетинг | менеджмент | ценообразование | экономика предприятия | внешнеэкономические организации | внутренний рынок | товарный рынок | мировой рынок | мировой товарный рынок | спрос | сбыт | реклама | труд | качество продукцииOther classification: У9(2)29 | У9(2)212.4 | 06.81
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
1 месяц Книгохранилище 1-804804 (Browse shelf (Opens below)) 1 Available 13820000002701
1 месяц Книгохранилище 1-804803 (Browse shelf (Opens below)) 2 Available 13820000002702
Выдается в читальный зал Книгохранилище 1-801540к (Browse shelf (Opens below)) 3 Available 13820000002703
1 месяц Книгохранилище 1-804802 (Browse shelf (Opens below)) 4 Available 13820000002704
Выдается в читальный зал Книгохранилище 1-804801к (Browse shelf (Opens below)) 5 Available 13820000361876

Библиогр.: с. 111

There are no comments on this title.

to post a comment.