Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Основной закон рекламы (атавтология: рождение стилистического приема принципиально нового и стратегически важного): монография Протасов Д. Н.

By: Протасов, Дмитрий НиколаевичMaterial type: TextTextPublication details: М. Август принт [и др.] 2004Edition: 2-е издDescription: 202 сISBN: 5946810049Subject(s): реклама | стилистические приемы | атавтология | успешная реклама | рекламные лозунги | рекламные текстыOther classification: У9(2)421.0-803.81
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
1 месяц Книгохранилище 1-935260 У050.24 (Browse shelf (Opens below)) Available 13820000515456
Выдается в читальный зал Книгохранилище 1-918737 (Browse shelf (Opens below)) 1 Available 13820000467791
1 месяц Книгохранилище 1-924630 У (Browse shelf (Opens below)) 3 Available 13820000484472

There are no comments on this title.

to post a comment.