Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Постмодерн и реклама Мультимедийная реклама как репрезентативный язык культуры эпохи постмодерна Г. С. Баранов, В. А. Куклина; Моск. гос. ун-т коммерции, Кемер. ин-т (фил. )

By: Баранов, Георгий Самуилович, 1954-Contributor(s): Куклина, Валентина АлексеевнаMaterial type: TextTextPublication details: Кемерово Кузбассвузиздат 2002Description: 176, [4] с. 21 смISBN: 5202005091Subject(s): реклама | постмодерн | мультимедийная реклама | философия культуры | изобразительная реклама | телевизионная рекламаOther classification: 76.0 | Ю667.1
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Выдается в читальный зал Книгохранилище 1-896033к (Browse shelf (Opens below)) 1 Available 13820000393343
1 месяц Читальный зал. Депозитарий Ю6 Б241 (Browse shelf (Opens below)) 2 Available 13820000393342
1 неделя Читальный зал 4 Ю6 Б241 (Browse shelf (Opens below)) 3 Available 13820000393341

Библиогр.: с. 164-176

There are no comments on this title.

to post a comment.