Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

New Media and Learning in the 21st Century (Record no. 417554)

000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04860nam a22006135i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000562918
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922090932.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170213s2015 si | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9789812873262
-- 978-981-287-326-2
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-981-287-326-2
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000562918
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс LC8-6691
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории YQT
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории EDU039000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 371.33
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие New Media and Learning in the 21st Century
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия A Socio-Cultural Perspective /
Ответственность edited by Tzu-Bin Lin, Victor Chen, Ching Sing Chai.
260 ## - Выходные данные
Место издания Singapore :
Издательство Springer Singapore :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем XII, 216 p. 22 illus., 16 illus. in color.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Education Innovation Series,
ISSN серии 2211-4874
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Chapter 1 Emerging Practices and Issues of New Media and Learning -- Chapter 2 Do We Really Need Media Education 2.0? Teaching Media in the Age of Participatory Culture.- Chapter 3 Learning, Becoming, Embodying: A review of Embodiment in An Era of Learning with Contemporary Media -- Chapter 4 Games-to-teach or Games-to-learn: Addressing the Learning Needs of 21st Century Education through Performance -- Chapter 5 Issues and Challenges of Enacting Game-Based Learning in Schools -- Chapter 6 The Digital Textbook in South Korea: Opportunities and Challenges -- Chapter 7 The Construction of Media in Education Policies: A Comparative Study of Singapore and Taiwan -- Chapter 8 Forecast the Scarcity of Game Generation: Digital Game Literacy -- Chapter 9 Effects of digital gaming among children and adolescents in Singapore: A summary of research findings -- Chapter 10 Is it still King Lear? English teachers and the e-reader phenomenon -- Chapter 11 Towards a Web 2.0 TPACK Lesson Design Framework: Applications of a Web 2.0 TPACK survey of Singapore pre-service teachers -- Chapter 12 Learning by Doing in the Digital Media Age -- Chapter 13 Singapore Youth’s Digital Culture of Informal Learning.
520 ## - Аннотация
Аннотация This volume brings together conceptualizations and empirical studies that explore the socio-cultural dimension of new media and its implications on learning in the 21st century classroom. The authors articulate their vision of new-media-enhanced learning at a global level. The high-level concept is then re-examined for different degrees of contextualization and localization, for example how a specific form of new media (e-reader) changes specific activities in different cultures. In addition, studies based in Singapore classrooms provide insights as to how these concepts are being transformed and implemented by a co-constructive effort on the part of researchers, teachers and students. Singapore classrooms offer a unique environment to study the theory-practice nexus in that they are high achieving, implicitly grounded in the eastern cultural values and well-equipped with ICT infrastructure. While these studies are arguably the state-of-the-art exemplars that synergize socio-cultural and technological affordances of the current learning environments, they also serve as improvable ideas for further innovations. The interplay between theory and practice lends support to the reciprocal improvements for both. This book contributes to the continuing debate in the field, and will lead to better learning environments in the 21st century.   .
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика education.
9 (RLIN) 566270
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика International education.
9 (RLIN) 460872
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Comparative education.
9 (RLIN) 280026
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Educational technology.
9 (RLIN) 303678
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Educational sociology.
9 (RLIN) 134640
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Teaching.
9 (RLIN) 134635
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Literacy.
9 (RLIN) 284708
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Education and sociology.
9 (RLIN) 462192
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sociology, Educational.
9 (RLIN) 462193
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Education.
9 (RLIN) 566271
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Educational Technology.
9 (RLIN) 303678
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Learning & Instruction.
9 (RLIN) 303864
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Teaching and Teacher Education.
9 (RLIN) 316041
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sociology of Education.
9 (RLIN) 312715
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика International and Comparative Education.
9 (RLIN) 314990
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Literacy.
9 (RLIN) 284708
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Lin, Tzu-Bin.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 471246
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Chen, Victor.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 471247
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Chai, Ching Sing.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 470825
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Education Innovation Series,
9 (RLIN) 567430
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-326-2">http://dx.doi.org/10.1007/978-981-287-326-2</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SHU
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 417554

No items available.