Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Confessions of the Pricing Man (Record no. 414951)

000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04513nam a22005175i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000560296
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922090140.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319204000
-- 978-3-319-20400-0
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-20400-0
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000560296
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HF5410-5417.5
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJS
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJSM
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS043000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 658.8
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Simon, Hermann.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 467118
245 10 - Заглавие
Заглавие Confessions of the Pricing Man
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия How Price Affects Everything /
Ответственность by Hermann Simon.
250 ## - Сведения об издании
Основные сведения об издании 1st ed. 2015.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Copernicus,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем XV, 221 p. 43 illus., 17 illus. in color.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
505 0# - Примечание о содержании
Содержание Preface: Confessions -- Chapter 1 My first painful encounters with prices -- Chapter 2 Everything revolves around price -- Chapter 3 The strange psychology of pricing -- Chapter 4 Price positioning: High or Low -- Chapter 5 Prices and profit -- Chapter 6 Prices and decisions -- Chapter 7 Price differentiation: The high art -- Chapter 8 Innovations in pricing -- Chapter 9 Pricing in crises and price wars -- Chapter 10 What the CEO needs to do.
520 ## - Аннотация
Аннотация The world’s foremost expert on pricing strategy shows how this mysterious process works and how to maximize value through pricing to company and customer.   In this engaging and practical narrative, Hermann Simon leaves nothing out of the pricing cocktail, explaining each ingredient through dozens of stories collected over four decades in the trenches and behind the scenes. A world-renowned speaker on pricing and a trusted advisor to Fortune 500 executives, Simon’s lifelong journey has taken him from rural farmers’ markets, to a distinguished academic career, to a long second career as an entrepreneur and management consultant to companies large and small throughout the world.  Along the way, he has learned from Nobel Prize winners and leading management gurus, and helped countless managers and executives use pricing as a way to create new markets, grow their businesses, and gain a sustained competitive advantage.  Here, for consumers and business people alike, he reveals the secrets of successful pricing practices, and shares the wisdom and common sense that will forever change the way you thinking about pricing.   “This is the best book I know to open your mind to the practical problems in setting your prices.” PHILIP KOTLER, S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University.   “Hermann Simon is ‘The Pricing Man’ and a giant within our discipline. With more than 40 years of experience in pricing research and practice with companies across the globe and across all major industries, he possesses the know-how to help organizations large, medium-sized, and small to improve their pricing acumen. This book will help you improve your pricing management skills, strategies, and tactics – and it will help your company also.” KEVIN MITCHELL, President, The Professional Pricing Society, Inc.   “Hermann Simon is a man who can get upset about being offered a 35 percent discount on a new digital camera. His fascination with ‘willingness to pay’ is infectious. As much as any individual, he is behind the professionalization of pricing in the past couple of decades.” WILLIAM POUNDSTONE, Author, Priceless: The Myth of Fair Value (and How to Take Advantage of It)  .
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика business.
9 (RLIN) 366240
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing
9 (RLIN) 564740
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Management.
9 (RLIN) 132629
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Leadership.
9 (RLIN) 132708
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Microeconomics.
9 (RLIN) 135018
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business and Management.
9 (RLIN) 459956
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing
9 (RLIN) 564740
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business Strategy/Leadership.
9 (RLIN) 412933
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Management.
9 (RLIN) 132629
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Microeconomics.
9 (RLIN) 135018
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-20400-0">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-20400-0</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 414951

No items available.