Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Global Perspectives in Marketing for the 21st Century (Record no. 413995)

000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 04882nam a22005175i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000559537
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922085846.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 170212s2015 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783319173566
-- 978-3-319-17356-6
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-319-17356-6
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000559537
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HF5410-5417.5
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJS
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJSM
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS043000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 658.8
Номер издания 23
245 10 - Заглавие
Заглавие Global Perspectives in Marketing for the 21st Century
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия Proceedings of the 1999 World Marketing Congress /
Ответственность edited by Ajay K. Manrai, H. Lee Meadow.
260 ## - Выходные данные
Место издания Cham :
Издательство Springer International Publishing :
-- Imprint: Springer,
Дата издания 2015.
300 ## - Физическое описание
Объем XXXII, 505 p.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
ISSN серии 2363-6165
505 0# - Примечание о содержании
Содержание International Channel Structure and Strategy -- Marketing Research I -- Services Marketing I -- Current Issues in European Marketing I -- Current Issues in Asia, Australia and New Zealand Marketing I -- Communication and Promotion Strategy I -- Consumer Behavior I -- International/Multicultural Marketing I -- Strategic Issues in Marketing Channels Strategy -- Marketing Research II -- Communication and Promotion Strategy II -- Service Marketing II -- Cross-Cultural Marketing I -- Relationship Marketing I -- International/Multicultural Marketing II -- Marketing Strategy I -- Services Marketing III -- Consumer Behavior II + Business-to-Business Marketing I -- Marketing Strategy II -- Direct and Interactive Marketing -- Cross-Cultural Marketing II -- Consumer Behavior III, Commerce and Culture + Relationship Marketing II -- Management and Consumer Issues in Retail Environment -- Product Strategy, Innovation and Technology I -- Consumer Behavior IV, Countries, Cultures, and Markets -- Current Issues in Asia, Australia and New Zealand Marketing III -- International/Multicultural Marketing III -- Current Issues in Asia, Australia and New Zealand Marketing IV -- Current Issues in European Marketing II -- Consumer Behavior V -- International/Multicultural Marketing IV -- Relationship Marketing III -- Product Strategy, Innovation and Technology II -- Watching Sports, Dressing Well, and Keeping Customers Loyal -- Marketing Strategy III -- Cross-Cultural Marketing III -- New Innovations in Marketing Education -- Sales Management -- International/Multicultural Marketing V -- Current Issues in Asia, Australia and New Zealand Marketing V -- Relationship Marketing IV.
520 ## - Аннотация
Аннотация This volume includes the full proceedings from the 1999 World Marketing Congress held in Qawra, Malta with the theme Global Perspectives in Marketing for the 21st Century. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing thought and practices from a global perspective. This volume resents papers on various topics including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика business.
9 (RLIN) 366240
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing.
9 (RLIN) 564740
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Leadership.
9 (RLIN) 132708
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales management.
9 (RLIN) 462210
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business and Management.
9 (RLIN) 459956
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Marketing.
9 (RLIN) 564740
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Business Strategy/Leadership.
9 (RLIN) 412933
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Sales/Distribution.
9 (RLIN) 462212
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Manrai, Ajay K.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 465457
700 1# - Другие авторы
Другие авторы Meadow, H. Lee.
Роль лиц editor.
9 (RLIN) 463930
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science,
9 (RLIN) 462452
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-17356-6">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-17356-6</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 413995

No items available.