Scientific Library of Tomsk State University

   E-catalog        

Normal view MARC view

Establishing Corporate Innovation Communities (Record no. 403369)

000 -Маркер записи
Контрольное поле постоянной длины 03303nam a22004335i 4500
001 - Контрольный номер
Контрольное поле vtls000545282
005 - Дата корректировки
Контрольное поле 20210922083357.0
007 - Кодируемые данные (физ. описан.)
Контрольное поле постоянной длины cr nn 008mamaa
008 - Кодируемые данные
Контрольное поле постоянной длины 160915s2014 gw | s |||| 0|eng d
020 ## - Индекс ISBN
ISBN 9783658036959
-- 978-3-658-03695-9
024 7# - Прочие стандартные номера
Стандартный номер 10.1007/978-3-658-03695-9
Источник номера doi
035 ## - Системный контрольный номер
Системный контрольный номер to000545282
040 ## - Источник каталогиз.
Служба первич. каталог. Springer
Служба, преобразующая запись Springer
Организация, изменившая запись RU-ToGU
050 #4 - Расстановочный код библ. Конгресса
Классификационный индекс HD28-70
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории KJM
Источник кода bicssc
072 #7 - Код предметной/темат. категории
Код предметной/темат. категории BUS041000
Источник кода bisacsh
082 04 - Индекс Дьюи
Индекс Дьюи 650
Номер издания 23
100 1# - Автор
Автор Dumbach, Martin.
Роль лиц author.
9 (RLIN) 454056
245 10 - Заглавие
Заглавие Establishing Corporate Innovation Communities
Физический носитель electronic resource
Продолж. заглавия A Social Capital Perspective /
Ответственность by Martin Dumbach.
260 ## - Выходные данные
Место издания Wiesbaden :
Издательство Springer Fachmedien Wiesbaden :
-- Imprint: Springer Gabler,
Дата издания 2014.
300 ## - Физическое описание
Объем XIX, 275 p. 27 illus.
Иллюстрации/тип воспроизводства online resource.
336 ## - Тип содержимого
Тип содержимого text
Content type code txt
Source rdacontent
337 ## - Средство доступа
Средство доступа computer
Media type code c
Source rdamedia
338 ## - Тип носителя
Тип носителя online resource
Carrier type code cr
Source rdacarrier
490 1# - Серия
Заглавие серии Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations
520 ## - Аннотация
Аннотация Because of the specific characteristics of innovation communities, social relationships between community members play a pivotal role for performance in such settings. In response, Martin Dumbach takes a social capital perspective and approaches the research question: What are antecedents of social capital in corporate innovation communities? Using both qualitative as well as quantitative methods, the research presented offers interesting insights into the dynamics of the development of community networks. In more detail, the author describes innovation community social capital as a self-reinforcing asset that is affected by antecedents on the individual, the community, and the organizational level. These findings add to the literature on innovation communities and social capital and have important implications for community management.   Contents ·        Theoretical background: Open innovation, communities, and social capital ·        Research question: What are antecedents of social capital in corporate innovation communities? ·        Methods: Case study and SEM approaches   Target Groups ·         Researchers and students of innovation management ·         Practitioners who deal with the establishment and management of innovation communities   The Author(s) Dr. Martin Dumbach received his PhD in economic sciences from the Friedrich-Alexander-University of Erlangen-Nuremberg, where he worked as Research Associate for Prof. Dr. Kathrin M. Möslein at the Chair of Information Systems I – Innovation & Value Creation.  .
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Economics.
9 (RLIN) 135154
650 #0 - Тематические рубрики
Основная рубрика Industrial management.
9 (RLIN) 132648
650 14 - Тематические рубрики
Основная рубрика Economics/Management Science.
9 (RLIN) 247365
650 24 - Тематические рубрики
Основная рубрика Management/Business for Professionals.
9 (RLIN) 306985
710 2# - Другие организации
Организация/юрисдикция SpringerLink (Online service)
9 (RLIN) 143950
773 0# - Источник информации
Название источника Springer eBooks
830 #0 - Заголовок добавочной библ.записи на серию — унифицированное заглавие
Унифицированное заглавие Markt- und Unternehmensentwicklung / Markets and Organisations
9 (RLIN) 454057
856 40 - Электронный адрес документа
URL <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-03695-9">http://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-03695-9</a>
912 ## - Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ
Coursera for Campus: онлайн курсы для ТГУ ZDB-2-SBE
999 ## - Системные контрольные номера (Koha)
biblionumber (Koha) 403369

No items available.